    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    Date: Thu, 13 Mar 2014 12:00:22 +0100
    <lf7hpj$52i$1@node1.news.atman.pl>
    <531774bb$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf98vu$to1$1@node1.news.atman.pl>
    <53183305$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <53186b18$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <531870de$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <lflkmf$ae0$1@news.task.gda.pl>
    <531eab78$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <531eb344$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <531f406a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lfp4h0$c90$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 09:05:50 +0100, Ergie napisał(a):

    > Obaj mieli papiery, działalność itd. Nie żadne "złote rączki" co to
    > podłączają gniazdko przy okazji kafelkowania.
    Bywa i tak - i to nie jest rzadki przypadek.

    U mnie elektryk z papierami nie potrafił prawidłowo podłączyć kabli na
    kotyrzarzu gdzie chcieliśmy tzw. wyłącznik klatkowy (czy jak on się
    nazywa). Dopiero przy okazji której wizyty kolega po piwku powiedział, że
    on to przecież poprawki. Dostał śrubokręt, przełączył kable w przełączniku
    i bingo! - zaczeło działać jak powinno.

    Pan elektryk z papierami powiedział, że działa tak jak powinno i inaczej
    się nie da. Majsterklepka jednak potrafił.

    Wniosek?
    Można tafić na papudruna z papierem, papudruna bez papieru, szpena z
    papierem i szpenia bez papieru. Ot co.

    --
    Franc