  • Data: 2012-08-31 09:13:31
    Temat: Re: co dalej z tarasem
    Od: xart <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-31 08:20, quent pisze:
    > Wczoraj usłyszałem od sąsiada, (który z racji wieku wiele widział ale ma
    > tę niefajną cechę, że czasem wymyśla problemy, których nie ma) że jeśli
    > nie ocieplę tej płyty betonowej od spodu to beton po którejś zimie
    > zacznie mi się odspajać od zbrojenia. Brzmi to trochę dziwnie jak na mój
    > gust. Co Wy na to?

    Nie za bardzo rozumiem, co to miałoby ocieplenie tylko od spodu.
    Jeśli płyta ma nie przemarzać, to trzeba ocieplić ze wszystkich
    stron. Kolega z postu niżej słusznie sugeruje, że należałoby
    płytę zabezpieczyć z góry przed wnikaniem wody (ale to chyba
    oczywiste). U mnie kilka zim stał taras ogrodowy lany samodzielnie
    (nie z gruszki) tyle, że na ocieplonych ścianach (pod spodem mam
    zimną piwnicę z wejściem od wewnątrz). Nic się nie działo. przed
    wykończeniem powierzchni wyrównałem, na to poszedł lepik i papa
    termozgrzewalna. Nie ma żadnych objawów tego, o czym mówi twój
    sąsiad a stoi toto już minimum 6-7 lat.

    pozdr
    art