  • Data: 2009-01-18 12:43:04
    Temat: Re: co mam zabrać jeszcze z sobą?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stolat pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A zakończyłeś już budowę?
    > Bo ja musiałem najpierw wystąpić o zmianę warunków zabudowy, a później jak
    > pozwolili to o zmianę pozwolenia na budowę. Cały proces trwa już od sierpnia
    > :) i jeszce nie mam zgody :).

    Budowa w toku i wedlug planu jeszcze jakies 2 lata do zamieszkania .
    Ja buduje sie na zasadach budowy siedliska rolniczego i pozwolenie na
    budowe dostałem w 2 tygodnie po zlozeniu papierow.
    Nie bardzo jestem w temacie jak dlugo cos moze trwac
    :)
    Ta oczyszczalnia jest bardzo ekologiczna i najbardziej wypasiona wersja
    Scieki po przejsciu cyklu biologicznego oczyszczania sa zbierane
    dodatkowym drenazem ulozonym pod zlozem piaskowym i splywaja do poletko
    z trawami ozdobnymi( miscanthusy, turzyce oraz bambusy) ktore maja za
    zadanie doczyscic scieki ( nitryfikowanie zwiazkow azotowych)
    a ponadto spozytkowac wode.
    U mnie nie ma problemu z odprowadzeniem wody ale czasami bywaja takie
    sytuacje i ta budowana u mnie oczyszczelnia ma byc wizualizacja takiej
    opcji.
    Dogadalełem sie z ta firma nie tylko o budowe na preferencyjnych
    warunkach ale podanto, ze bede dostarczal im roslinki lub gdy Klienci
    ich wyraza taka wole robil czesc roslinna do takich realizacji

    Taka oczyszczalnia jest to ewidentna zmiana na lepsze w porownania do
    szamba i podobniez sprawa jest zalatwiana w trybie powiadomienia
    starostwa, ktore podobno nigdy nie zglasza zastrzezen.
    :)
    Twoje Starostwo czepialo sie czegos konkretnie czy tez tylko formalnie ?
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/