    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co na schody?
    Date: Sun, 11 Sep 2011 11:24:53 +0200

    On 2011-09-11 09:09, robercik-us wrote:
    > Jako rozwiązanie docelowe...?

    Kto wie. Miłe to, ciche. Jak by co - to tanie.

    > Z tym równaniem, to przesada jakaś.

    No własnie nie. Sam chodziłem w butach po schodach u znajomego i
    wyczuwałeś każde nierowności betonu a on sam przyznał że się nie
    przykładał tylko lepił na surowy beton. Fakt ze wykładzina była
    specjalistyczna do schodów (podobno kilka razy większa odpornośc na
    scieranie, ale to moze być też ściema producenta ;) i wydawała się jakaś
    taka cienka i zbita. Wygladało jednak ładnie i po 4 miesiącach używania
    wbrew wszelkim lokalnym wizjonerom było nadal czyste i nie wytarte a
    domu 5 osób w tym 2 w szpilkach.