  • Data: 2011-09-11 09:57:22
    Temat: Re: co na schody?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Sam chodziłem w butach po schodach u znajomego i wyczuwałeś każde
    > nierowności betonu a on sam przyznał że się nie przykładał tylko lepił
    > na surowy beton. Fakt ze wykładzina była specjalistyczna do schodów
    > (podobno kilka razy większa odpornośc na scieranie, ale to moze być też
    > ściema producenta ;) i wydawała się jakaś taka cienka i zbita.

    Ja mam - jako że tymczasowo - wykładzinę kupioną na allegro po 14 zł/m2.
    Jest po prostu na schodach położona i przymocowana wkrętkami na kołkach :-).
    Wygląda na razie tak sobie, ale funkcję swoją spełnia.
    Na schodach nie jest nierówno - nawet na boso się nie wyczuwa jakichś
    znaczących nierówności.

    pozdrawiam
    Robert G.