    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy okna wchodza w metraż kosztów ocieplenia ?
    Date: Sat, 1 Sep 2012 09:22:40 +0200

    >mam 16 okien w srednim domu i teraz pytanie czy okna wchodza w metry
    >docieplenia ?

    ja powiem tak, po co Ty się bawisz w jakieś metry2 czy inne.
    Ciebie interesuje ile kosztuje całościowo praca.

    > nawet nie mialby nic przeciw ale moj majster dolicza kazde kiwniecie
    > palcem wiecej
    >- i to mi juz dziala na nerwy
    >inna ekipa robiła u moich rodziców zdjeli rynny zamontowali rynny,
    >zamontowali parapety i wszystko bylo w cenie - u mnie jest wykaz prac i

    ale Ciebie wkurza sam fakt, że ma szczegółowy cennik, czy zbyt wysoka cena?

    Radzę Ci abyście nie umawiali się na metry punkty czy inne gusła i czary.
    Spisz zakres prac dość szczegółowo i niech wyceni - jak jest taki pedantem
    niech wylistuje co w zakresie prac się będzie znajdowało z jego strony, żeby
    potem nie było nieporozumień.
    Ty się nie martw metrami a ceną globalną.

    Pozdrawiam
    Darek