  • Data: 2012-09-08 22:15:57
    Temat: Re: czy okna wchodza w metraż kosztów ocieplenia ?
    Od: ziulko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 września 2012 08:02:36 UTC+2 użytkownik decore-meble napisał:
    > Witam
    >

    > mam 16 okien w srednim domu i teraz pytanie czy okna wchodza w metry docieplenia ?
    nawet nie mialby nic przeciw ale moj majster dolicza kazde kiwniecie palcem wiecej -
    i to mi juz dziala na nerwy

    > inna ekipa robiła u moich rodziców zdjeli rynny zamontowali rynny, zamontowali
    parapety i wszystko bylo w cenie - u mnie jest wykaz prac i cennik - tylko sprzatania
    po sobie nie dodali

    > jak to wygladalo u was ?
    >

    > dzieki

    Według KNR 2-02 tom 2 rozdz 26 otwory powyżej 1m2 się potrąca - ale dokłada szpalet i
    wyjdzie prawie na to samo. Ja miałem jedno okno (wspólnota mieszkaniowa) i montaż
    parapetów był w cenie m2. Pozdrawiam