    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czym przesmarować betonowy taras
    Date: Mon, 8 Oct 2012 09:37:36 +0200

    news:50727ffb$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przed zimą chciałbym czymś zabezpieczyć betonowy taras aby woda nie
    > przesiąkała do pomieszczeń gospodarczych pod nim.
    > Nie wiem co będę na taras kładł w przyszłości. W grę wchodzi drewno albo
    > płytki... nic innego nie przychodzi mi do głowy.
    > Poradźcie proszę czym teraz ten taras przesmarować. Chciałbym móc po tym
    > potem chodzić przez jakiś czas - zanim nie pomontuję docelowego pokrycia.

    Kup sobie Izohan Szczelny Taras i tym przesmaruj dwie trzy warstwy jak w
    instrukcji każą. To jest tani a bardzo dobry i wydajny produkt. Na niego
    położysz cokolwiek, płytki na klej, kolejną warstwę cementową jak trzeba
    będzie, legary drewnianie, słowem obojętnie co, tylko jak dziur pod kołki
    do legarów narobisz to kazdą dziurę przed wbiciem kołka wypełniasz choćby
    uszczelniaczem dekarskim.
    Co do tasmy, jak robiłem balkony to nie dawałem tej taśmy w rogach tylko
    grubiej posmarowałem naroża przy ścianie i wyjechałem tym szczeliwem na 5cm
    na ścianę uprzednio naklejając na ścianę tasmę malarską aby ładnie udcięte
    było, tyle że u mnie naroża już nieco schowane są pod dachem więc mogłem
    sobie pozwiloć na taką oszczędność.

    Marek