  • Data: 2012-10-08 10:53:31
    Temat: Re: czym przesmarować betonowy taras
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50728c87$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

    > A można potem po tym chodzić przez jakiś czas? Nie wiem kiedy będę kładł
    > to drewno/kafle.
    > Ja to mogę w miękkich butach uważać ale pewnie w sylwestra będzie impreza,
    > pewnie wszyscy będą się w niekontrolowany sposób poruszać po tym tarasie
    > ;-)

    To jest taka guma. Oczywiście w lecie bardziej plastyczna a w zimie twardsza
    się robi i miekkimi butami nic jej nie zrobisz, a jak się obawiasz to kup
    płytę pilśniową za parę zł i na sylwestra wyłóż.

    > No właśnie - czy jest sens w ogóle te legary mocować do betonu?
    > może wystarczy deski do nich bo powstała konstrukcja będzie ciężka i
    > sztywna więc nie powinno się przesunąć.

    Wiatr nie podniesie? Z której strony wieje? U mnie niezakotwionego blaszaka
    przeniósł o kilkanaście metrów i obrócił do góry nogami.

    > W razie czego na allegro taka taśma nie jest droga
    > http://allegro.pl/tasma-uszczelniajaca-do-narozy-fol
    ia-w-plynie-i2623713584.html

    Mnie nie chodziło o cenę ale upierdliwość jej wklejania.

    Marek