  • Data: 2012-10-08 10:19:46
    Temat: Re: czym przesmarować betonowy taras
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Kup sobie Izohan Szczelny Taras i tym przesmaruj dwie trzy warstwy jak w
    > instrukcji każą. To jest tani a bardzo dobry i wydajny produkt.

    A można potem po tym chodzić przez jakiś czas? Nie wiem kiedy będę kładł to
    drewno/kafle.
    Ja to mogę w miękkich butach uważać ale pewnie w sylwestra będzie impreza,
    pewnie wszyscy będą się w niekontrolowany sposób poruszać po tym tarasie ;-)

    > Na niego położysz cokolwiek, płytki na klej, kolejną warstwę cementową jak
    > trzeba będzie, legary drewnianie, słowem obojętnie co, tylko jak dziur
    > pod kołki do legarów narobisz to kazdą dziurę przed wbiciem kołka
    > wypełniasz choćby uszczelniaczem dekarskim.

    No właśnie - czy jest sens w ogóle te legary mocować do betonu?
    może wystarczy deski do nich bo powstała konstrukcja będzie ciężka i sztywna
    więc nie powinno się przesunąć.

    > Co do tasmy, jak robiłem balkony to nie dawałem tej taśmy w rogach tylko
    > grubiej posmarowałem naroża przy ścianie i wyjechałem tym szczeliwem na
    > 5cm na ścianę uprzednio naklejając na ścianę tasmę malarską aby ładnie
    > udcięte było, tyle że u mnie naroża już nieco schowane są pod dachem więc
    > mogłem sobie pozwiloć na taką oszczędność.

    W razie czego na allegro taka taśma nie jest droga
    http://allegro.pl/tasma-uszczelniajaca-do-narozy-fol
    ia-w-plynie-i2623713584.html

    Dzięki!

    --