  • Data: 2012-06-27 04:09:34
    Temat: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jk <j...@g...com> napisał(a):

    > ko
    > o na
    >
    > A mo=BFesz poda=E6 nazw=EA? Wiem, =BFe to troch=EA reklama, ale inaczej pew=
    > nie
    > nie trafi=EA na w=B3a=B6ciwy.
    >
    > Kabel jest taki zwyk=B3y od g=B3o=B6nik=F3w, dwu=BFy=B3owy. Dosy=E6 cienki.
    One wszystkie nazywają się montage fix. Idziesz do marketu i mówisz że chcesz
    klej montażowy co śmierdzi jak butapren. Po opisie na opakowaniu też wyczaisz
    bo napisali że posmarować to co chcesz przykleić i to do czego chcesz
    przykleić. Przykładasz odrywasz i idziesz zapalić fajkę. Jak wypalisz to
    przyklejasz na gotowo. Ten klej to taki nowoczesny butapren. Dołożyli do niego
    składnik sieciujący uaktywniający się pod wpływem wilgoci w powietrzu. Ten sam
    co w silikonach i piankach. Kable do anteny mam tym poprzyklejane do ścian i
    sufitu. Kiedyś potrzebowałem oderwać to z tynkiem się poodrywało. Półkę w
    łazience też tym przykleiłem. Dozownik do mydła. Płytki mam takim klejem
    poprzyklejane do płyty gipsowej.