  • Data: 2009-08-11 18:25:46
    Temat: Re: czym wyciąć otwór w blacie
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wierciłem otwornicą i wyszło ładnie. Pierwsze pół wiercenia od strony
    górnej, wiertło prowadzące otwornicy przechodzi na wylot, bo jest dłuższe i
    nic nie trzeba kombinować z dowiercaniem, potem wiercenie od spodu i gotowe.
    Przy wierceniu nie pół na pół tylko na raz jest ryzyko, że otwornica wpadnie
    gwałtownie, gdzy się dowierci na wylot i krawędzią porysuje blat, dlatego
    polecam wiercenie pół na pół.
    Jacek