  • Data: 2018-02-20 15:01:53
    Temat: Re: czyszczenie studni - ciag dalszy
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś Ci tam wrzucił.. psa? Nie nadepnąłeś jakiemuś sąsiadowi na
    > odcisk? :-)
    Też o tym myślałem bo bierze są wszystkie możliwości- ale nie wiem jak tam z
    zamknięciem( i obejścia,i studni).Ale niech sam autor się wypowie czy to możliwe.
    A znam wypadek(północne Lubelskie, lata 70/80) że facet kupił starą chałupę ze
    studnią.Wyczyścili ją ale woda nie była dobra.Badania były w normie.badania zrobił
    znajomy mikrobiolog.Nie wiem jak do tego doszedł- ale zrobił jeszcze badanie na
    bakterie ropy błękitnej( podaję z pamięci).ponieważ wyszły dodatnie- zażądał
    dokładnego czyszczenia dna.pod mułem znaleziono ludzkie kości.Po wydobyciu i
    oczyszczeniu studni podobno smak wody się poprawił...
    pozdro.abomito