    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Date: Sun, 19 Aug 2012 23:09:52 +0200

    > Mam dylemat przy wyborze dachowki na dach zastanawia, sie miedzy
    > Nelskampem i Robenem. Roznica na calosci dachu to ok 2,5 K PLN ani duzo
    > ani malo, ale juz widze ze budzet mi sie nie zapina i szukam oszczednosci.

    nie odniosę się tutaj do tych konkretnych dachówek ale jeżeli jesteś na
    etapie
    dachu i masz problem z budżetem, to myślę że 2,5k nic tu nie zmieni a przed
    Tobą jesze tyle etapów, na których znacznie większe oszczędności będziesz
    mógł poczynić. Niby taka oklepana mądrość ludowa, tak często powtarzana jak
    mantra przez budujących, ale mająca duży sens. Dach to jest ostatnia rzecz
    gdzie powinieneś szukać oszczędności.

    Pozdrawiam
    Darek