eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-23 14:27:47
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2021 14:14, Marek wrote:
    > Od tego zaczynali wszyscy socjaliści, stąd dlatego skojarzyłeś mi się z
    > Engelsem.

    Nie, to najzwyczajniejsza polaryzacja, szczególnie na prawicy. Każdy kto
    nie jest skrajnie prawicowo-koserwatywny jest lewackim socjalistą.

    Całe szczęście suwerenowe poglądy polityczne nie obejmują takiego
    przypadku jak ja, dzięki czemu mogę siedzieć z boku i patrzeć jak
    prawicowe debile z lewicowymi debilami potwierdzają teorie podkowy.