  • Data: 2009-09-17 21:57:34
    Temat: Re: derenowscy - kluc czy rozgniatac
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Misiurewicz pisze:

    > Biorąc pod uwagę, że wojna zaczęła się 70 lat temu, ich wspomnienia
    > pierwszej dereniówki mogą być już troszeczkę zatarte... :-)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Zastanawiające, że moje programy pocztowe OE (Win) jak i Mozilla
    Thunderbird (Linux) nie widzą ani jednej wypowiedzi Irka Kresowca.
    Dopiero odpowiedz na jego post uświadomiła mi udział Irka w dyskusji,
    na którego opinię bardzo liczyłam.

    Dopiero wejście na grupę ze strony googli pozwoliło mi poznać Irku Twoje
    wypowiedzi.
    Czy Ty masz jakieś specjalne ustawienia w swoim programie pocztowym?