  • Data: 2013-05-29 09:14:16
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 22:33:45 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    > Ktoś to używa? Niby 25 lat odporności na gnicie, cena dość wysoka.Proszę
    >
    > o uwagi i opinie. czy warto?

    Nie trzeba używać żeby stwierdzić czy warto. Z deskami nie ma ten materiał nic
    wspólnego. To wytłoczka z polietylenu z napełniaczem z pyłu z drewna i dla
    wzmocnienia wzdłuż ma rozwłókniony bambus. To dobrze że robią to wszystko z
    materiałów odpadowych. Można taki materiał nazwać kompozytem ale nie deską. Trwałość
    ma taką jaką ma polietylen, czyli dużą. Nie gnije bo nie ma co tam gnić. Cena jest
    według mnie za wysoka, ale to nie mój problem. Więcej niż 25 lat trwałości będzie
    miała deska z olchy albo brzozy jeśli ją dobrze nasączyć odpowiednią żywicą
    syntetyczną.