  • Data: 2010-12-01 16:22:49
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:38883270-67bd-4908-9b6f-986bb2fe2a0a@z9g2000yqz
    .googlegroups.com...
    On 1 Gru, 14:55, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomościnews:4cf6332e$1@news.home.net.pl...

    > Milionerzy na kredyt często pogardzają innymi.

    300 tys o ktorych rozmawiamy to zaledwie niecale 1/3 miliona wiec
    daleko takiemu do kredytowego milionera ;-)
    A 20m2 to totalna katastrofa - jeszcze proponujesz zeby w tym mieszkac
    15 lat! Ja pierdu... Przeciez tam sie ledwo kibelek z mikro-prysznicem
    zmiesci, o kuchni mozna sobie pomarzyc (jedynie aneks kuchenny chyba
    tylko z czajnikiem na wyposazeniu) no i ten jeden mikro pokoik.
    Przeciez to sa warunki wiezienne. NIKT o zdrowych zmyslach nie zbuduje
    czegos takiego zeby tam mieszkac - lepiej rzeczywiscie wynajac
    mieszkanie i ten "kapital" na budowe tego czegos "przechulac" na czynsz
    +odstepne ale przynajmniej zyc w normalnych warunkach.
    pozdr.

    Idź do IKEI.
    Nikt przy zdrowych zmysłach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do końca
    życia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/