  • Data: 2010-12-05 16:33:54
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cfb8c89$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...

    > To zatrudnij przedszkolanki. Skoro twierdzisz, że jest olbrzymi popyt, to
    > skroisz grubą kasę.

    Po kiego mi takie rady? Piszesz, ze ludzi ubywa i mieszkan bedzie wiecej.
    Podalem Ci przyklad na to, ze obecnie ludzi nie ubywa w zastraszajacym
    tempie a Ty mi piszesz, zebym otworzyl przedszkole prywatne. Co to ma
    wspolnego z tematem? Czemu ja mam zatrudniac przedszkolanki i zarabiac gruba
    kase? Zaproponowalem Ci interes, sam zatrudnij przedszkolanki obok mnie a ja
    gwarantuje Ci na poczatek jednoosobowe utrzymanie, reszta sama przyjdzie z
    czasem. Mozesz to zrobic przez internet, swietnie wszystko sie zorganizuje
    przy okazji Twojej pracy wszedzie. Piec minut na maile roznicy Ci nie zrobi.
    Uprzedz tylko sanepid, zeby konsultowali sie z Toba mailem, bo mieszkasz w
    kosmosie. Mysle, ze zgodza sie bez szemrania.

    Pozdro.. TK