  • Data: 2010-12-11 16:04:08
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d03453c$0$22812

    > Parę rozumianą jako statystyczne przyporządkowanie wszystkich kobiet i
    > mężczyzn.

    > Kobiet nieco więcej, ale w wieku rozrodczym jest znacznie mniej. I co?

    I nic, facetow pewnie tez co jakos sprytnie pomijasz. Wczesniej pisales o
    parach przyporzadkowanych. Czyli albo jeden facet orze kilka pol, albo
    niektore pola leza odlogiem, zatem skutki tez moga byc inne.

    > Zobacz sobie GUSowską animację dotyczącą struktury demograficznej
    > społeczeństwa przez najbliższe kilkadziesiąt lat. Poszukaja na stronach
    > GUS, albo na newsach.

    No i pisalem, ze nam tu cos zacytujesz z sieci. Wiekszosc z nas moze sie od
    Ciebie tylko uczyc korzystania z wybiorczej wiedzy, no ale to nic. W
    kontekscie omawianego problemu kilkadziesiat lat czekania na mieszkanie, czy
    nawet kilkanascie to raczej malo uzytkowa perspektywa dla wiekszosci z nas.
    Mimo wszystko fajnie ze mozna obejzec animacje GUS...:-)

    Pozdro.. TK