  • Data: 2009-04-19 22:21:53
    Temat: Re: do elektryków - liczba gniazdek "w jednej gałęzi"
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> wrote:

    > Przesadzasz.
    > Obecnie PLC mogą sterować zarówno przekaźnikami jak i modułami
    > tyrystorowymi, a z całą pewnością są o wiele tańszym rozwiązaniem
    > niż
    > układy specjalizowane inteligentnego domu.

    Może nie tyle przesadzam, co jestem zafiksowany na rozwiązaniu home
    made (a przypuszczam, że i rozwiązania profi też takie są) z
    dodatkowym przewodem sygnałowym przechodzącym przez wszystkie
    łączniki i sterującym wstawianymi tam modułami. Tanio prosto i
    przyjemnie :-)
    No ale fakt: rozwiązanie (przynajmniej w tym wykonaniu o którym
    myślę) jest dość hermetyczne i nie każdy jest w stanie go u siebie
    użyć, no chyba że komuś zleci wykonanie...

    J.