  • Data: 2011-09-16 13:28:42
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:j4usm8$nn8$1@node2.news.atman.pl...

    > a miałeś ocieploną szczytówke nad tym nadprożem co miało 5stopni ciepła?

    Teraz mam, wtedy było tak jak u ciebie na czterech narożnikach domu. W moim
    nadprożu były jeszcze pręty piłowali beton aż dało się go odkuć i na końcu
    obcieli pręty.
    Ty taam 20cm będziesz musiał obciąć. Muszisz cały skos obciąć i kawałek
    nadproża po obu stronach.

    Gdyby to był porotherm to mniej styro by jakoś oszło ale to żywy beton.
    Musisz liczyć że na niego trzeba ze 20cm styropianu.

    Dawaj foty z poprawek.