  • Data: 2011-09-16 17:34:27
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:j4vo0j$k76$1@node2.news.atman.pl...

    > nie mam tej poduszki betonowej o której pisałeś,
    > czy mają być w sumie 4 poduszki?
    > (dwie na krańcach budynku i dwie na ściankach w środku)

    No jasne, bo po kilku latach ruchy dachu wypiłują ci ten wątły pototherm..
    Tam już powinienieneś widzieć, że się zaczyna kruszyć.
    Przecież nie wono tak opierać. Z cegły pełnej zrobić zrobić i wyrównać
    zaprawą. Póżniej dać kawałek papy pod to drewno.

    Te mocowania murłaty co ci pisałem. masz ich zdecydowanie za mało. Ten dach
    nie ma się czego trzymać. Ściana kolankowa wylana solidnie i w niej słupy, a
    murłata prawie nie unocowana. Po ile były te kotwy że tak oszczędzali ?