  • Data: 2009-06-25 20:53:16
    Temat: Re: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    hdd pisze:

    > wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

    juz kiedys pisalem na grupie - nie bylem w stanie na nim spac
    w sumie na logike - 7-o strefowy jest przeznaczony na konkretny zakres
    wzrostów, ale ani mnie, ani dziewczynie nie odpowiadal rozklad (mimo
    raczej przecietnego wzrostu) - klatka byla jakos nienaturalnie
    podniesiona do gory, plecy bolaly mnie po nocy jak diabli...

    Sierp