    From: "a.no" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Date: Mon, 19 Sep 2011 13:24:25 -0700 (PDT)

    > Drugi jak dla mnie ma jeden plus -      NORMALNE schody :-).
    >
    > Skoro masz budżet 300 tys na sam dom i takie wymagania, to zobacz na
    > pracownię archon i dom w Tamaryszkach 2 - to mój. Po niewielkich
    > przeróbkach zmieściłem się z pracami budowlanymi właśnie w 300 tys.
    >
    > No i...
    > Kolego nie napisałeś gdzie chcesz budować...? To krytyczna informacja.

    tak podsumowujac w odpowiedzi na ten i inne posty:

    budowa pod Lublinem, mysle ze ceny ponizej sredniej krajowej.
    Rozwazalem rozne pracownie, min Pod tulipanowcem (http://archon.pl/
    gotowe-projekty-domow/dom-pod-tulipanowcem/m4d2c0c4e
    0f8c5,2598) z
    Archonu - fajny prosty ale chyba trudno popwiekszyc garaz gdy jest on
    przykryty dachem jak reszta domu.
    W morelach 3 - wysoka sciana kolankowa
    http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-morelac
    h-3/m4cd9395fd9737,
    ale nieco dziwna kuchnia, wole z widokiem na strone od wejscia. APS
    191 2G- niska sciana kolankowa i wiele innych ...

    Zakladam koszt ok 300tys bo na taki kredyt lub niewiel wiecej mnie
    stac, ale jak sie uda wybudowac dom za 280 tys to chetnie wykorzystam
    reszte na jakas fajna wycieczke.

    Dobre schody to faktycznie wazny argument, dlatego ciagle rozwazam
    nieco wiekszy dom.

    Podaje te dwa domy z 1 pracowni bo maja podobny uklad, ktory mi
    odpowiada i wyjatkowo prosta forme i jak nadal sadze mozliwosc
    poszerzenia garazu.
    Wejscie bedzie od polnocy dlatego raczej odrzucam domy ze schodami od
    poludnia.
    Odrzucam projekty z niska scianka kolankowa, mozna podnosic ale dom
    moze wtedy wygladac inaczej :(
    Odrzucam projekty ze skomplikowanym-drogim dachem.
    Odrzucam projekty z kuchnia inna niz z oknem od wejscia bo takie mi po
    prostu nie pasuja
    Odrzucam projekty ktore mi sie nie podobaja.

    Co do tych dech nad tarasem od ogrodu to "jakies takie" czesto
    stosowane rozwiazanie w tej pracowni, ale niekoniecznie zamierzalbym
    je w praktyce stosowac.

    Co do kata nachylenia dachu pulpitowego to faktycznie moglby byc
    problem... rozwazam jakas dachowke betonowa, pewnie balcha albo gontem
    bitumicznnym nie byloby problemu

    pozdrawiam, Artur