  • Data: 2011-09-20 13:55:40
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej Amir,
    >
    > A mógłbyś podesłać linki do stron, na których wyszukiwałeś ?
    > Bo ja jakoś nie mogę wciąż wybrać tego idealnego projektu.
    > A już jak coś wybiorę, to ciężko znaleźć kogoś, kto to buduje/
    > wybudował, by zgodnie za Twoją radą, podjechać i zobaczyć jak
    > to wygląda w rzeczywistości.

    Archon - tam jest forum, my wybraliśmy Dom w Groszku 3
    (pisaliśmy emaile do osob, które się wybudowały i wypowiadały na forum)

    czytając opinie wady i zalety, wprowadzilismy trochę przerobek +
    doprojektowanie piwnicy.

    Oczywiście szukalismy tez w innych firmach.

    Dom w lewkoniach tez ogladaliśmy, zanim zapadła decyzja, nastepnie dom w
    groszku 2 zaproszenie mieliśmy do wykończonego domku, oraz blizej
    zlokalizowanego z tynkami, wybraliśmy ten bliżej (odpadł przez klatkę
    schodową z zakręcanymi schodami, bylismy juz 100% pewni tego wyboru) oraz
    dom w groszku 3 (ten w stanie surowym zamkniętym oglądaliśmy) odrazu zapadła
    decyzja, ze to on musi być.

    akurat wszystkie mozna bylo zobaczyć w promieniu do 100km od naszego miejsca
    zamieszkania :)

    odpowiadał nam spory salon połaczony z kuchnią, drugą kuchnio-lazienkę mamy
    w piwnicy, jak i kotłownia, garaz pod salonem ze względu na działkę o
    szerokosci tylko 23m.

    holu zmiesciły się drzwi do łazienki, i mała garderoba, a taras jest nie z
    boku domu, tylko z tyłu.
    ale sam musisz zobaczyć i ocenić.

    Nasze wymagania to: mozliwie duzy salon połaczony z kuchnią od strony ulicy
    + pokoik na parterze oraz lazienka, a gratis zmiesila sie mala gargeroba :).