  • Data: 2011-09-20 15:30:49
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znasz sposob zeby wcisnac samochod na strych do 9m2 kiltki?

    nie ma co sie jezyc, sam prosiles o opinie, koledze zapewne chodzilo
    o to, ze samochód otrzymuje 17m2 a dom sie pomniejsza na sile,
    zeby zminimalizowac koszty.

    Ja powiem Ci, ze jestem przed budowa i na poczatku jak i Ty
    upieralem sie przy garazu, nie wyobrazalem sobie domu bez garazu itd.

    Teraz z biegiem czasu wlasciwie zaczynam sie zastanawiac po co mi ten
    garaz i czy lepiej pieniedzy nie przeznaczyc na powiekszenie domu
    a musze decyzje podjac z koncem tego roku. No i juz prawie sam siebie
    przekonalem i czesciowo podzielam zdanie przedpiscy - mechanikiem nie jestem
    w smarze nie lubie sie babrac, nawet jezeli sam olej wymienie to zrobie
    to 2 razy do roku, to po co mi garaz, nawet jezeli kola na zimowe zmieie
    po co mi garaz na ta jedna operacje.

    Mnie zaczal sie podobac pomysl postawienia, pasujacego w ogrodzie
    drewnianego domku na narzedzie znacznie lepiej komponujacego sie
    z przyroda niz ciezki garaz.
    Równiez moze pomysle o wiacie dla samochodu.

    Naprawde zastanów sie nad tym, czy samochód potrzebuje garazu i tak
    jest stosunkowo maly(garaz oczywiscie), czy tak naprawde brakuje
    Ci czesci do majsterkowania, czy tylko swiadomosci, ze w razie czego
    masz gdzie majsterkowac (jak to drugie to zrezygnuj z garazu).

    Pozdrawiam
    Darek