  • Data: 2017-06-23 09:15:56
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-06-2017 o 09:02, Budyń pisze:

    > to ze pisowi na rękę to jasne, ale zeby pis to zorganizował to nie ma na to żadnych
    poszlak.
    Nie zorganizował, ale wiedział od początku do końca i wykorzystał. Nie
    ma poszlak, bo są dobrzy w tym co robią. Przecież nie robił tego żaden z
    polityków. Przecież gdyby to znalazła sama prokuratora to albo by całość
    ujawnili od razu a dozują i coś wypływa na jakiś czas.

    > Chyba ty - taka jest wlasnie różnica, tobie nie przyjdzie do głowy ze
    > można być uczciwym.

    O cho znalazł się uczciwy, który muchy w życiu nie skrzywdził, nie
    przeszedł nigdy w nie dozwolonym miejscu, kwestia skali. Masz racje
    różnimy się, Ja nie mam złudzeń co do polityków i ludzi którzy biorą w
    niej udział. Co do kradzenia, najwięcej się kradnie w majestacie prawa,
    a najtrudniej strząchnąć błoto, którym nas obrzucają.