  • Data: 2017-06-25 20:20:32
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    > wybocza jest żródłem mało wiarygodnym, czesto stosuje metodę "nasi informatorzy"
    bądz "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.
    > Ale informacje przyjmuję, a bedę sie nią przejmował gdy inne źródła bedą ją
    sprawdzać.

    Tu masz kolejną prowokację. Tym razem łatwą do weryfikacji:
    http://wyborcza.pl/7,75398,22009531,kryptonim-krewet
    ka-jak-szefowa-komisji-ds-amber-gold-falszywie.html

    Stalinowskie metody ich mać.

    --
    Pete