  • Data: 2016-03-02 17:45:41
    Temat: Re: domek gospodarczy/warsztat
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Fundament punktowy (kilkanaście miejsc), wiertnica fi22cm w to
    > szalunek kartonowy + gotowy beton z worków.
    Ja dałbym bez szalunku normy mówi że wejdzie o 30% betonu
    ale powinien być mniejszy problem z osiadaniem.

    > 2. legary (jakaś kratownica) mocowane do fundamentu 15cm nad gruntem.
    > 3. deska OSB 22mm jako 1. warstwa podłogi
    Nie boisz się wilgoci?
    Ja bym zainwestował w sklejkę szalunkową.

    > 4. styropian 5cm styro na podłogę
    > 5. cieńsza OSB na styropian
    > 6. ściany w konstrukcji drewnianej - wełna jako izolacja, regips
    > wewnątrz + OSB na zewnątrz + wiatroziolacja + styropian i tynk.
    zastanowić się czy w strategicznych miesiącach zamiast regipsu nie dać płyty wiórowej
    - brak problemu z wieszaniem rzeczy
    > 7. strop drewniany i regipsy od spodu i zasyp od góry wełny lub ekofibru.
    > 8. pokrycie dachowe pewnie folia + blacha jakaś... może na rąbek/klik.
    zamiast blachy gont albo gruba folia (2x1 mm ma znajomy i sobie chwali od 5 lat)