  • Data: 2016-03-03 08:05:44
    Temat: Re: domek gospodarczy/warsztat
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-02 17:45, Bolko wrote:
    > Ja dałbym bez szalunku normy mówi że wejdzie o 30% betonu
    > ale powinien być mniejszy problem z osiadaniem.

    Bez szalunku to nie będzie wystawać nad grunt.

    > Nie boisz się wilgoci?
    > Ja bym zainwestował w sklejkę szalunkową.

    Podłoga ma być nad gruntemjakieś 15-20cm więc będzie wentylowana.
    Rozbierałem kiedyś altankę po dziadkach, która miała podłogę drewnianą
    podobnie nad gruntem. Po 50latach drewno było zdrowe.

    > zamiast blachy gont albo gruba folia (2x1 mm ma znajomy i sobie chwali od 5 lat)

    Gont wyjdzie taniej?
    Trzeba deskować całość.
    Na pewno ciszej w środku.

    --