  • Data: 2011-12-12 12:29:06
    Temat: Re: drewno kominkowe, jakie i jak kupic
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > Ja dotykam rury u siebie i... mogę tak trzymać rękę na tej rurze aż mi się
    > znudzi - lekko tylko parzy. Te ok 8 mb kanałów dymowych wewnątrz pieca robią
    > swoje - ciepło zostaje, a nie wylatuje do komina.
    > [...]

    No tylko zimne spaliny przy paleniu drewnem to proszenie się o kłopoty.
    Po paru latach w tych 8mb kanałów dymowych... to się zbierze
    niezły syf - mam nadzieję że masz do tego dojście jakieś
    żeby to rozsądnie móc wyczyścić. Bo nawet paląc super suchym
    drewnem... przy niskiej temperaturze spalin na ściankach wytrąca
    się różne badziewie.