  • Data: 2011-12-12 13:52:39
    Temat: Re: drewno kominkowe, jakie i jak kupic
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Ale przecież ludziska w piecach kaflowych pala od stuleci więc co za
    > proszenie się o kłopoty

    Też tak myślę ;-)

    > Są tzw. wyczystki w kaflokach i raz na kilka lat nalezy kółko wyjąć
    > wyczyścić, wkleić na glinę.

    Dokładnie, a poza tym taki piec się co jakiś czas 'przestawia'. Polega
    to na tym, że zdun rozbiera cały piec, wymienia bebechy i składa go od nowa.
    U moich rodziców piec kaflowy służy jako jedyne źródło ogrzewania i jest
    opalany węglem.
    Był przestawiany w ub roku, a 'wystarczył' na jakieś 20 lat.

    pozdr
    Robert G.