  • Data: 2009-05-05 19:57:59
    Temat: Re: droga gminna
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ya pisze:
    > Czy gmina ma jakies obowiazki dotyczace utrzymania drogi gminnej ?
    > jesli tak to jak zmusic gmine np do wyciecia drzew itp ? droga w praktyce
    > jest tylko na mapie :/
    > Czy tez wlasciciele dzialek chcac dojezdzac do swoich dzialek musza sami
    > uczynic ta droge przejezdna ?

    Przerabiałem ten motyw jakiś czas temu i..
    to gminny obowiązek zapewnić dojazd oczywiście tylko gruntowy o
    minimalnej ustalonej szerokości - chyba 3 lub 5m.

    Jak zmusić?
    Idź do sołtysa (wbrew pozorom tak jest najszybciej), i powiedz ze w
    razie pożaru jak strażacy nie będą mogli dojechać przez krzaki do pożaru
    to bedzie za to odpowiedzialny.

    Pamiętaj ze szaleć nie będą wiec jeśli masz gdzieś drugi dojazd a droga
    jest tylko na mapie jako rezerwa na przyszłość to zapomnij o tym ze
    cokolwiek zrobią.

    Ja 2 lata walczę o utrzymanie drogi w stanie nalezytym. Jak na razie
    dostałem tłuczeń i wyrównywarke wiec jest dobrze, teraz staram sie o
    asfalt (200m).