  • Data: 2012-07-03 23:05:16
    Temat: Re: drzewa
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4ff35380$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

    > za co karę? przecież drzewo owocowe mogę wyciąć!

    Pod warunkiem, że udowodnisz, ze były to drzewa owocowe.
    Oczywiście problem dotyczy drzew i krzewów nieowocowych, a te są wprowadzane
    do rejestrów i map.

    > pierwsze słyszę zeby na cudzych działkach coś sobie potajemnie i jeszcze
    > za darmo nanosili:)

    To widać, że z niewieloma sprawami miałeś do czynienia.
    Ja akurat ten temat przerabiałem i walczyłem przez kilka lat, aby mi
    pozwolono wyciąć z mojego podwórka kilka chwastów, które urosły do prawie
    25m wysokości. Zagrażały one życiu i zdrowiu oraz niszczyły dom.
    Na mapach, które pobrałem z geodezji zostały naniesione wszystkie drzewa
    nieowocowe, rosnące na mojej posesji, bez mojej zgody, a nawet i wiedzy.