    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzewa
    Date: Wed, 4 Jul 2012 16:56:14 +0200

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Pod warunkiem, że udowodnisz, ze były to drzewa owocowe.
    > Oczywiście problem dotyczy drzew i krzewów nieowocowych,
    > a te są wprowadzane do rejestrów i map.

    Ale po wycięciu u sprzątnięciu jest tylko goła ziemia, żadnego drzewa nie ma
    i mówisz że nie było, ewentualnie że to była grusza, wiesz bo sam sadziłeś,
    a jakieś nielegalne rejestry to sobie mogą tyłek nim podetrzeć, no chyba że
    cię na gorącym uczynku złapią.

    > To widać, że z niewieloma sprawami miałeś do czynienia.
    > Ja akurat ten temat przerabiałem i walczyłem przez kilka lat,
    > aby mi pozwolono wyciąć z mojego podwórka kilka chwastów,
    > które urosły do prawie 25m wysokości. Zagrażały one życiu
    > i zdrowiu oraz niszczyły dom. Na mapach, które pobrałem
    > z geodezji zostały naniesione wszystkie drzewa nieowocowe,
    > rosnące na mojej posesji, bez mojej zgody, a nawet i wiedzy.

    Bo dupa jesteś że żebrałeś kilka lat o pozwolenie,m trzeba było wycinać i
    było by po sprawie.
    A co do map to na jakich mapach te twoje krzaki były naniesione, kto je
    nanosił, za czyją wiedzą zgodą i pozwoleniem, na czyj koszt i jakim prawem?