  • Data: 2009-06-02 15:06:29
    Temat: Re: drzewo
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 01:21:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Moja jest.

    To ocena powzięta prospektywnie czy retrospektywnie?

    > Jasssne. Będe się pytać jakiejś tam urzędniczki :->

    A pewnie - kto bogatemu zabroni?
    Tak swoją drogą, to także uważam, że moje drzewa na moim terenie są moją
    własnością i obcy mogą decydować o nich tylko o tyle, o ile mogłyby one
    zagrozić osobom postronnym, a ja bym nie reagował. Jednak w tym wątku mowa
    była pierwotnie o drzewie stanowiącym _dobro_ _wspólne_, a nie
    indywidualne.

    > Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskaw wypowiadać się
    > we własnym imieniu, OK?

    Od początku wypowiadam się we własnym imieniu, to ty bez powodzenia starasz
    się dźwignąć na wątłe ramiona "opinię indywidualnych właścicieli domów".

    T.