  • Data: 2013-05-30 15:35:49
    Temat: Re: drzwi odsuwane do góry
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:ko7g6b$e66$1@news.dialog.net.pl...

    > A nie wystarczy normalna roleta okienna zwijana do kasety?
    > Prowadnice można zakończyć np. 20 cm nad podłogą, żeby
    > zapewnić dopływ powietrza do piecyka.

    No niby właśnie coś takiego:
    http://i562.photobucket.com/albums/ss66/Ataries/aukc
    je/roletaaukcja4_zps82d7375d.jpg
    (chociaż to akurat wygląda tandetnie).

    Tylko kaseta musi być od wewnątrz ale to chyba nie problem.

    Martwi mnie natomiast sposób otwierania. Mam szafkę w której jest taki
    patent i to się normalnie otwiera
    przez złapanie uchwytu i pociągnięcie do góry. Ale to by chyba było bez
    sensu bo uchwyt musiałby być
    przy samej podłodze a poza tym to by się nie chciało ładnie zwijać do tej
    kasety. Rozwiązania ze sznurkami
    zupełnie mi się nie podobają. A znowu otwieranie elektryczne też mnie jakoś
    nie przekonuje. Widziałem jak takie
    rolety zewnętrzne się zamykają i to trwało dosłownie z 20 sekund. U mnie to
    się musi zamykać i otwierać
    w max 3 sekundy. Ciężka sprawa.