  • Data: 2010-11-18 10:39:17
    Temat: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 01:46, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Plus nie jestem jaki t ustym spa lakiem, co ma problemy z wytaszczeniem
    > si z pojazdu ;->

    Nie wyobrazam sobie bramy nieotwieranej z pilota, przeciez to wcale
    duzo nie kosztuje (kupujac chocby na allegro zestawy dobrych marek) a
    wygoda jest nie do przecenienia.. Ja kupilem brame betafence'a z
    "fabrycznym" napedem (tzn. wszystko w bramie przygotowane, tylko
    zalozyc, podlaczyc i sie suwa;) naped hormanna. Dziala pieknie i przy
    deszczu, sniegu, mrozie, czy wogole na codzien sprawdza sie
    wysmienicie :)

    Swoja szosa, robiac drewniana brame lamana, zamiast zwyklej
    przesuwanej (nie miales miejsca na zwykla przesuwke czy jak?)
    zafundowales sobie koniecznosc odsniezenia miejsca gdzie sie lamie
    przed jej otwarciem :) Przesuwka z mocnym napedem sobie spokojnie sama
    radzi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.