  • Data: 2010-06-14 13:25:12
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hv5789$ffu$1@inews.gazeta.pl...
    > No tak, mozna to było odczytac po Pierwszej reakcji na post. ; To są
    > własnie reakcje Ludzi, co nie znaosza czegos innowacyjnego, co

    Jestem bardzo innowacyjny. Z angielska zwie się to early adopter. Jednak
    uważm na ekonomię. Z internetu korzystam już od około 1996-1997 roku,
    komputerów od 20 lat, GPS kilkanaście lat. Komórkę (1,5 kg) miałem jako
    drugi w moim mieście.

    > kosztować
    > musi. Tyle , że ten kierunek jest wskazany ,bo decelowo tansza(czysta!)
    > energia.A że koszt wysoki? No jest Ty za niego nie płacisz, przynajmniej
    > nie

    Zaprzeczasz sam sobie. "Musi kosztować" - "tańsza energia". Bełkot.

    > hamuj.. Twoje amortyzacje i zyski lokat czy innych form przechowania nie
    > musza byc równe krokom, które inni stawiają. Tak samo smieja sie z

    Zgadzam się. Zwłaszcza że inni stawiają kroki w tył. Ja poczekam.

    > elektrowni wiatrowych ( ilesmy tu juz na te tematy klawiatura bębnili..!?)

    Są nieopłacalne i szpecą krajobraz.

    > Moze pozwólMY tym co moga i chcą robic instalacje, które nie szkodza a

    Czy ja Ci zabraniam? Ty sobie rób, a ja będę się naśmiewał.

    > sa bardziej przyszłosciowe i czyste. Niech nas nie DRAŻNI czyjs koszt,

    Mnie nie drażni czyjś koszt, a nawet cudza głupota.

    > czyjeś nawet "zachcenie"... To akurat jest w dobra stronę. Za pare lat
    > najdalej inaczej juz bedziesz(MY) spiewać, wiec po co ten ton...

    Za parę lat jeśli będę miał solary, to będzie to miało sens ekonomiczny.
    Teraz to Ty jesteś pseudoekolog i lansujesz się solarami na dachu. Wiesz jak
    jest niszczone środowisko podczas produkcji solarów?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/