  • Data: 2010-06-15 06:04:26
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Werbiński napisał:
    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał
    > w wiadomości news:4c170b53$0$17106
    > Trzydzieści stopni to twoim zdaniem właściwe parametry c.w.u. No to się
    > ciesz, moim cienkie. A te sześćdziesiąt to ile dni w roku masz?
    > ===========
    >
    > W 30 st świetnie się rozmnażają bakterie legionellozy. Dla
    > bezpieczeństwa należy co tydzien lub dwa podgrzać wodę do 50-65 stopni.
    > Ciekawe czy zastosowane rozwiązanie to umożliwia? Jak nie, to oprócz
    > niewątpliwego lansu mamy poważne zagrożenie zdrowia i życia.

    Jak mamy wystarczający pobór ze zbiornika solara i potem przez piec na
    mały zasobnik wysokotemperaturowy to przepuszczamy to żadnego zagrożenia
    nie ma - przypominam, tę konfigurację to ja od początku proponowałem.
    Jak bierzemy c.w.u. bezpośrednio ze zbiornika solara to jest dokładnie
    tak jak piszesz.

    --
    Darek