  • Data: 2010-06-15 16:26:07
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Pap a5merf" <walić@bob.ra> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:

    > Tyle wiem że jakieś tam studia techniczne zdarzyło mi się skończyć i
    > nakłady materiałowe i energetyczne na wytworzenie określonego produktu
    > oszacować potrafię.

    widzę że się jeszcze nei zorientowałeś że gadasz z typowym "Maniakiem" czyli
    typwym debilem-lobbystą bes szkoły, nic takim nie wytłumaczysz bo oni
    podstaw fizyki czy matematyki nie kumają:O)
    dobrze pamiętam dyskusję gdzie całej watasze tych ekolobbystuf, tłumaczył tu
    pewne kewstie pewien doktor fizyki, dodatkowo tłumaczył to tak skutecznie i
    prosto że nawet podstawufka by w mig pojeła, o oni ani w zomp:O)

    > Wiesz, paroma kliknięciami myszki mogę sobie wyświetlić statystyki solara
    > na dachu u kumpla (od paru lat)- czasem z ciekawości przeglądam...
    > Temperatura wody którą bym wlał do wanny osiągana jest parę do parunastu
    > dni w roku - poza tym za chłodno. Piec dogrzewa tyle że mniej gazu zużywa
    > jak prosto z sieci.

    byłbym wdzięczny żebyś mi wyklikał ze dwa linki do tych statystyk
    solarnych:O)