  • Data: 2010-06-16 23:02:20
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c19471e$0$17084

    > Piszesz, że nie istnieje koszt alternatywny czy utracony koszt kapitału.
    > Przytoczyłem linki udowadniające, że jest.

    Gdzie ja napisalem, ze nie istnieje pojecie kosztu alternatywnego??

    > Pisałem także o koszcie alternatywnym nie ograniczając pojęcia kosztów
    > tylko do niego.

    Jeszcze raz, ale ostatni: gdzie napisales o koszcie alternatywnym??

    "Widzę, że nie słyszałeś o koszcie kapitału, ani o utraconych kosztach
    kapitału. O amortyzacji i kosztach obsługi nie wspomnę."

    > Czyli w pozostałej objętości życie się rozwija.

    Jak wszedzie.

    > W wyliczeniu zwykle są cyfry...

    Temperatury prezentuja cyfry. Jak maja sie do Waszych kilku dni w roku to
    juz reszta grona potrafi ocenic. To jest babol na dzien dobry. Po co mam
    udowadniac, ze czarny kot jest czarny? O konkretnych moich cyfrach pisze
    przeciez gdzie indziej. Nie bede tego rozciagal na kilka podwatkow.

    Pozdro.. TK