  • Data: 2010-06-17 06:18:59
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvcckd$pk8$1@node1.news.atman.pl...

    > Kocioł już mam

    > Instalację gazową już mam.

    A ja nie mam i musiałbym ją robić.

    > to cię orżnęli jak wzieli kilka tysięcy złotych za cienką rurkę
    > kwasoodporną wystawioną przez ścianę na zewnątrz kotłowni.

    Przez ścianę się nie nadaje, bo nie chcę dmuchać spalinami w otwarte okna
    wyżej. Po to jest komin, żeby spaliny nie truły domowników.

    > za samą instalację kolektora 1500zł?

    Odnoszę się do tematu na elektrodzie "kolektor za 1500", do którego ktoś się
    odwoływał.

    > Ciekawe, ile zapłaciłeś za SSO? 2000zł, a może 3000 za 1 m^2?

    Nie zatrudniam Senior Station Officer, ani nie używam single sign-on, nie
    przydarzyło mi się sanitary sewer overflow .

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/