  • Data: 2010-06-17 06:21:23
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvccvl$5ph$1@node2.news.atman.pl...

    > A pojmujesz, że swoim prądem też możesz o te 5-10C podgrzać wodę raz w
    > tygodniu?
    >

    > Poza tym NIKT tutaj cię nie chce przekonać, że TOBIE solar się opłaca. Nie
    > opłaca sie, w końcu prąd masz za darmo, płacisz 0,25zł za kWh (ciekawe,
    > gdzie tyle kosztuje?), instalację elektryczną masz za darmo,

    W Enei w II taryfie. Woda ma fantastyczną bezwładność cieplną.

    > piece za półdarmo, strat nie ma, wody z solara nie potrafisz dodgrzać
    > prądem, za to potrafisz podgrzać swoją, atakuje cię zewsząd legionella.
    >
    > Natomiast NIE JEST PRAWDĄ, że wszystkim się nie opłaca.

    Racja.
    Przecież pisałem, że odbiorcy zużywający dużą ilość wody jak np żłobki itp
    jak najbardziej powinny zainwestować w solary. Dla małych domków
    jednorodzinnych jest to nieopłacalne.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/