    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Sat, 19 Jun 2010 08:25:00 +0200

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hvgpav$q90$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Taa...

    > Wykres ustawiania rotametru z pompa pracujaca na pierwszym biegu? Moze kup
    > sobie zestaw i sam poprobuj? Potrzebujesz wykresu to sam go znajdziesz

    Nie potrzebuję, gdyż niezbędne dane do sprawdzenia opłacalności już
    zdobyłem. Tobie jest potrzebny.

    > zapewne szybciej odemnie, bo w google jak widze jestes znacznie lepszy.
    > Linki na kazdy temat masz obcykane ze hoho. Nawet mydlo antybakteryjne, co

    Znalazłem, żebyś miał wygodniej. Sam takiego używałem podróżując po Indiach,
    więc temat jest mi znajomy.

    > mi by do glowy nie przyszlo szukac w Wiki. Moze gorzej ze zrozumieniem,
    > ale coz, nie mozna miec wszystkiego naraz.:-) Ja nie zamierzam udowadniac,
    > ze kon jest koniem. W sumie moge z dobrodziejstwem kapitalu uznac, ze
    > masz raje, bo co mi tam...

    Myślisz, że jak ktoś umie się posługiwać wyszukiwarką, to jest to
    umiejętność oderwana od rzeczywistości? Mogę przytaknąć, bo skoro tak
    mówisz, to na pewno masz rację. ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/