  • Data: 2014-10-05 00:43:00
    Temat: Re: dziura fi230 i beton
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 października 2014 22:33:30 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Szukałem... i poniżej 150zl nie znalazłem nic

    150 to chyba za dobe - Ty potrzebujesz na 2-4h :)
    Ostatnio wypozyczalismy z sasiadem wiertnice spalinowa do gleby - w 2h
    wywiercilismy 20 otworow i sasiad zaplacil za wypozyczenie.. 18 pln :D

    No dobra - wiertnica do betonu jest drozsza - a szczegolnie koronki diamentowe
    ktore sie zuzywaja. Ale bez przesady - mowisz o jednej dziurce w 7cm betonie:)

    Szukaj a bedzie Ci dane ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.