  • Data: 2010-08-22 13:14:04
    Temat: Re: elektryka - podlaczenie
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c700759$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że co ta elektroda chce? Plusa czy minusa?
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/
    Widze że z tematem dość mocno odbiegliśmy.
    Układ z elektrodą jonizacyjną jest zasilany napięciem przemiennym.
    Jonizacyjna kontrola płomienia polega na tym że jeśli poda się napięcie
    przemienne między np.palnik a elektrode jonizacyjną,to pod wpływem płomienia
    zaczyna płynąć prąd stały.Ze względu na wykorzystanie tego zjawiska do
    kontroli działania palnika jest wymagane podłączenie zasilania kotła zgodnie
    z instrukcją.
    Jak dla mnie to EOT
    pozdrawiam