eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefarby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematyRe: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
  • Data: 2012-02-25 22:30:37
    Temat: Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze z innej strony:
    > Czy na gładź gipsową zagruntowaną farbą na biało wystarczy jedna warstwa lateksowej
    farby w/w
    > producentów, czy to jednokrotne krycie to tylko mit?

    mit

    Sam kupiłem farby lateksowe w których producent zapewniał że starczy
    pomalować raz. Przy pojedynczym malowaniu były prześwity. Dopiero
    drugie malowanie pomogło.

    A co do polityki cenowej. Bardzo często ceny sugerowane są "obarczone"
    bardzo wysoką marżą aby pośrednik dobrze zarobił , mógł robić promocje
    i zostało firmie jeszcze na marketing ;)

    Procentów jest wielu , jeśli te ktore wymieniłeś są dla Ciebie za
    drogie , kup inne ..

    Ja stosowałem farby różnych producentów i szczerze mówiąc nie
    widziałem różnicy miedzy nimi poza różnicą cenową ;)