  • Data: 2013-07-03 21:29:55
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    No i zaczęło się, robią "jastrychy" (nadal mi się podoba ta nazwa). :)

    Zdziwiło mnie jedno, toć to prawie jak piasek jest. Goście biorą w
    garść, a to się nie leje, tylko sypie!

    Rozumiem, że taka jest technologia, ale czy tak wykonany "beton" ma
    jakąkolwiek szansę osiągnąć wytrzymałość betonu lanego?
    Wiem, że trzeba pielęgnować - podlewać, ale to już postfaktum przecież jest.

    Zadziwiająca technologia. Dlaczego tak, a nie zwyczajnie - gęsty beton?

    Irek.N.
    ps. fajne bamboczki mają do chodzenia - takie blachy gdzieś 30 x 40 cm :)